Verzending
Voor België:
De goederen vertrekken via Bpost vanuit Brugge, België. Er wordt geen verzending aangerekend vanaf bestellingen boven de €250.
verzendkosten onder de €250 bedragen €8,47 btw inclusief.
Wij verzenden steeds met track & trace code, zo weet je steeds waar het pakketje is.
Deze track & trace code ontvang je samen met de factuur.
Je kan ons ook altijd contacteren om het pakketje af te halen op vooraf afgesproken uren. De bestelling moet vooraf betaald worden en het verschuldigde bedrag moet op de rekening staan alvorens goederen kunnen afgehaald worden.
Leveringstermijn
Voor België :
Zodra we jouw betaling hebben ontvangen, wordt jouw pakket verzendklaar gemaakt.
Het verzendklaar maken doen we 7 op 7, de verzending zelf doen we enkel van maandag tot vrijdag.
Indien de goederen nog op voorraad zijn en de bestelling werd voor 16u ontvangen dan verzenden we nog dezelfde werkdag. Afhankelijk van Bpost zal het pakket normaal de volgende werkdag of op een door jou gekozen dag geleverd worden.
Volgens onze eigen statistieken levert Bpost 97% van de bestellingen de werkdag na verzending.
Wij staan niet in voor de stiptheid van Bpost.
Indien de goederen niet op voorraad zijn maar nabestelling wel mogelijk is dan verzenden we binnen de 1-3 werkdagen. Het is mogelijk dat een nabestelling geleverd wordt via een andere koerier dienst om de levering sneller te kunnen leveren.
Ongeacht ontvang je altijd een Track&Trace
In het geval dat goederen niet meer op voorraad zijn bij ons of onze leveranciers wordt je gecontacteerd.
Wij melden je hoelang het zal duren voor we het artikel terug kunnen leveren.
Wens je niet te wachten? Dan annuleren we kosteloos de bestelling en storten we uw geld terug.
Dit kan enkel indien de bestelling nog niet verzonden is.
Het pakket zal door de koerier aan je deur worden aangeboden. Indien niemand aanwezig is zal je het pakket kunnen afhalen in het voor jou dichtstbijzijnde postpunt.
Inteco kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vertragingen opgelopen bij de verzending door Bpost. Overeenkomstig de wet “kopen op afstand” bedraagt de maximale levertijd dertig dagen, tenzij anders overeengekomen. Indien de voorafgaande leveringsperiode niet haalbaar is, dient Inteco de koper hiervan tijdig te verwittigen. Bij voorafgaande situatie heeft de koper het recht de bestelling te annuleren, zonder bijkomende kosten. Eventueel reeds betaalde bedragen worden in dat geval binnen de 14 dagen terugbetaald.
De Koper verplicht zich ertoe aan Inteco het correcte leveringsadres te bezorgen. Indien dit adres foutief blijkt te zijn, valt dit onder de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen er extra kosten worden aangerekend.
Retourneren
Als klant heb je bij ons recht op een bedenktermijn van 30 dagen onder onderstaande voorwaarden. Binnen deze periode kan je het artikel gratis naar ons terugsturen. Neem hiervoor contact op met ons op info@inteco.be
- De bedenktermijn gaat in op de dag dat je de factuur ontvangt.
- Het artikel zit in de originele verpakking.
- De verpakking is compleet met alle accessoires.
- Er is niet geschreven op de verpakking van het artikel.
- Het product is gereset en niet langer gekoppeld aan een account.
- Voor onze tweede kans producten is de bedenktermijn 14 dagen.
Hoe loopt onze retourprocedure.
1. Je neemt contact op met ons op info@inteco.be.
Geef volgende gegevens mee:
Naam
E-mail adres
Reden van retour
Bankrekeningnummer
Artikel en bestelnummer
2. Stop de artikel(en) in de originele product verpakking en pak deze stevig in een doos in.
3. Kleef de label die je per mail ontvangt op de doos en breng die binnen bij een postpunt in uw buurt.
4. Van zodra wij de retour ontvangen en gecontroleerd hebben verzorgen wij uw terugbetaling.
5. De terugbetaling duurt maximum 4 werkdagen.
Wat kan je niet retourneren:
- Software abonnementen/producten
- Cadeaubonnen
- Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
- Digitale artikelen; ebooks en games
Langer dan 30 dagen? neem contact met ons op en we zoeken samen naar de beste oplossing.